Simona Filipová
Bakalářská práce
Brand management
Brand Management
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce na téma "Brand management" se bude zabývat nástroji pro strategické řízení značky. Pozornost bude věnována značce, její identitě a image, prvkům značky, hodnotě značky, právní ochraně značky a v neposlední řadě i metodám jejího oceňování. V praktické části budou aplikovány teoretické znalosti strategického řízení značky na vybranou společnost Vivantis a.s. Součástí …víceAbstract:
Theoretical part of thesis on the topic "Brand management" will deal with tools for strategic brand management ifself, specifically managements instruments. Next part will be devoted to brand, its identity, image, elements, value, legal protection and eventually to methods of valuation. In practical part will be applied knowledge of strategic brand management to the selected company Vivantis a.s. Part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36282
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Monika Harantová
- Oponent: Marie Hesková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36282
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Ondřej Vrána -
Úspěšnost využívání propagace národní produkce v marketingu
Elena Panfilova -
Propagace sportovních značek na sociálních sítích
Alena Mashtakova -
Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa
Martin Vaněček -
Propagace cyklistických značek na trhu ČR
Hana Masopustová -
Vizuální styl, design a propagace značky Orion do roku 1989
Eva Krušoftová -
Podpora prodeje a propagace sportovní značky
Maria Podlucká