Simona Filipová
Bachelor's thesis
Brand management
Brand Management
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce na téma "Brand management" se bude zabývat nástroji pro strategické řízení značky. Pozornost bude věnována značce, její identitě a image, prvkům značky, hodnotě značky, právní ochraně značky a v neposlední řadě i metodám jejího oceňování. V praktické části budou aplikovány teoretické znalosti strategického řízení značky na vybranou společnost Vivantis a.s. Součástí …moreAbstract:
Theoretical part of thesis on the topic "Brand management" will deal with tools for strategic brand management ifself, specifically managements instruments. Next part will be devoted to brand, its identity, image, elements, value, legal protection and eventually to methods of valuation. In practical part will be applied knowledge of strategic brand management to the selected company Vivantis a.s. Part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36282
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: Monika Harantová
- Reader: Marie Hesková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36282
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Ondřej Vrána -
Úspěšnost využívání propagace národní produkce v marketingu
Elena Panfilova -
Propagace sportovních značek na sociálních sítích
Alena Mashtakova -
Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa
Martin Vaněček -
Propagace cyklistických značek na trhu ČR
Hana Masopustová -
Vizuální styl, design a propagace značky Orion do roku 1989
Eva Krušoftová -
Podpora prodeje a propagace sportovní značky
Maria Podlucká