Bc. Radka Dufek Michálková

Master's thesis

Internetový marketing v době krize

Internet Marketing in times of crisis
Abstract:
Diplomová práce na téma "Internetový marketing v době krize" definuje pojmy Internet, marketing a krize. Zaměřuje se na Internet jako komunikační fenomén posledních let. Analyzuje možnost využití Internetu v marketingové praxi s ohledem na turbulentní dobu změn. Popisuje jednotlivé internetové marketingové prostředky. Podnikům odhaluje nové možnosti v internetovém obchodování. Podrobně analyzuje situaci …more
Abstract:
Dissertation on the topic of "Internet Marketing in times of crisis" defines the concepts Internet, marketing and crisis. It focuses on Internet as a communication phenomenon of recent years. It analyses the possibility of Internet using in marketing practice with regard to the turbulent period of change. It describes the various internet marketing resources. It reveals new possibilities in Internet …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2013
Accessible from:: 27. 3. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dufek Michálková, Radka. Internetový marketing v době krize. Brno, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.3.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 3. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe