Bc. Radka Dufek Michálková

Master's thesis

Internetový marketing v době krize

Internet Marketing in times of crisis
Anotácia:
Diplomová práce na téma "Internetový marketing v době krize" definuje pojmy Internet, marketing a krize. Zaměřuje se na Internet jako komunikační fenomén posledních let. Analyzuje možnost využití Internetu v marketingové praxi s ohledem na turbulentní dobu změn. Popisuje jednotlivé internetové marketingové prostředky. Podnikům odhaluje nové možnosti v internetovém obchodování. Podrobně analyzuje situaci …viac
Abstract:
Dissertation on the topic of "Internet Marketing in times of crisis" defines the concepts Internet, marketing and crisis. It focuses on Internet as a communication phenomenon of recent years. It analyses the possibility of Internet using in marketing practice with regard to the turbulent period of change. It describes the various internet marketing resources. It reveals new possibilities in Internet …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2013
Zverejniť od: 27. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Antonín Řehoř, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dufek Michálková, Radka. Internetový marketing v době krize. Brno, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.3.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 3. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe