Internetový marketing v době krize – Bc. Radka Dufek Michálková
Bc. Radka Dufek Michálková
Master's thesis
Internetový marketing v době krize
Internet Marketing in times of crisis
Anotácia:
Diplomová práce na téma "Internetový marketing v době krize" definuje pojmy Internet, marketing a krize. Zaměřuje se na Internet jako komunikační fenomén posledních let. Analyzuje možnost využití Internetu v marketingové praxi s ohledem na turbulentní dobu změn. Popisuje jednotlivé internetové marketingové prostředky. Podnikům odhaluje nové možnosti v internetovém obchodování. Podrobně analyzuje situaci …viacAbstract:
Dissertation on the topic of "Internet Marketing in times of crisis" defines the concepts Internet, marketing and crisis. It focuses on Internet as a communication phenomenon of recent years. It analyses the possibility of Internet using in marketing practice with regard to the turbulent period of change. It describes the various internet marketing resources. It reveals new possibilities in Internet …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2013
Zverejniť od: 27. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dufek Michálková, Radka. Internetový marketing v době krize. Brno, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 3. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Marie Czabková -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Green marketing
Martin Trojan -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Podpora prodeje na internetu
Lukáš Lapka -
Podpora prodeje na internetu
Martin Vršecký