Využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci – Karin Lučanová
Karin Lučanová
Bachelor's thesis
Využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci
Use of Live Streaming on Social Media for Commercial Communication
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci, což je aktuálně jeden z novějších trendů využívaných v rámci online marketingové komunikace. V práci je teoretický rozbor dané problematiky, představení streamovací platformy Twitch a možnosti jejího využití v komerční komunikaci. Následně se věnuje hledání ideální formy propagace na live streamech …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the use of live streaming on social media as a means of commercial communication, which is one of the newer trends used in online marketing communication. This thesis contains theoretical analysis of the subject, introduction of the streaming platform Twitch and the options of its use for commercial communication. The thesis then focuses on finding the ideal form of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUČANOVÁ, Karin. \textit{Využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/o2nral/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lučanová, Karin. Využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Sharenting a influencer marketing dětí: kidfluencing jako fenomén sociálních sítí
Dominik Gerža -
Influencer marketing
Rostislav Starý -
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Kateřina Horná -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk