Vplyv imagu destinácie na lojalitu návštevníka k destinácii – Bc. Andrea Králiková
Bc. Andrea Králiková
Diplomová práce
Vplyv imagu destinácie na lojalitu návštevníka k destinácii
Vliv image destinace na loajalitu návštěvníka k destinaci
Anotace:
Předmětem diplomové práce je identifikace vlivu image destinace cestovního ruchu na loajalitu návštěvníka. Cílem je zhodnocení vlivu jednotlivých faktorů na post nákupní chování návštěvníka destinace. V teoretické části je zpracována problematika cestovního ruchu zaměřena především na image destinace a na loajalitu a spokojenost návštěvníka. V praktické části je analyzována situace současného stavu …víceAbstract:
The objective of the diploma thesis is an identification of an impact of a destination image on the visitor's loyalty. The main goal is to evaluate impact of the particular image factors on post-purchase behavior of visitor. Theoretical section is taking closer look at destination image and visitor's loyalty towards the destination. The evaluation of the current situation in this area is part of practical …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce je identifikácia vplyvu imagu destinácie cestovného ruchu na lojalitu návštevníka. Cieľom je zhodnotenie vplyvu jednotlivých faktorov na post nákupné chovanie návštevníka destinácie. V teoretickej časti je spracovaná problematika cestovného ruchu zameraná predovšetkým na image destinácie a na lojalitu a spokojnosť návštevníka. V praktickej časti je analyzovaná situácia súčasného …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Spokojnosť zahraničných návštevníkov v destinácii Jižní Morava
Lenka Blažeková -
Spokojnosť zákazníkov s internetovým obchodom
Viktor Štajnoch -
Benchmarking turistických oblastí Južnej Moravy na základe spokojnosti návštevníkov
Martina Príbulová -
Vplyv emócii na spokojnosť a lojalitu návštevníkov destinácií Českej republiky
Dominika Šteflíková -
Spokojnosť a lojalita v turistickej oblasti Slovácko
Soňa Kršíková -
Profil a spokojenost návštěvníka s návštěvou Hranické propasti
Edita HENDRYCHOVÁ -
Analýza spokojenosti návštevníků lázní s nabídkou služeb
Jiří Portl -
Spolupráce v cestovním ruchu a její dopad na rozvoj destinace Horní Pohroní (Horehronie)
Svetlana Tomašiaková