Analýza rizik provozování internetového obchodu – Bc. Eva Mrkusová
Bc. Eva Mrkusová
Master's thesis
Analýza rizik provozování internetového obchodu
A Risk Analysis for an Internet Shop
Abstract:
Diplomová práce řeší problematiku rizik spojených s provozováním internetového obchodu. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy e-komerce a analýzy a řízení rizik a je zpracován přehled související legislativy. Jsou zde vymezeny nástroje webové analytiky včetně základních charakteristik a kritérií pro jejich výběr, a popsány možnosti internetového marketingu. Úvodem praktické části je srovnání …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of the risks associated with the Internet shop. In the theoretical part, the key concepts of e-commerce and risk analysis and management are defined and an overview of related legislation. Web analytics tools are defined here, including the basic characteristics and criteria for their selection, and described the possibilities of internet marketing. The introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mrkusová, Eva. Analýza rizik provozování internetového obchodu. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Engineering Informatics / Security Technologies, Systems and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový marketing webového portálu
David PRANTL -
Internetový marketing ve webových porovnávačích
Petra Kropáčková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová