Výzkum značky GE Money - rebranding a olympijská kampaň. – Michal Belica
Michal Belica
Diplomová práce
Výzkum značky GE Money - rebranding a olympijská kampaň.
Research of the GE Money Brand - Rebranding and Olympic Campaign
Anotace:
Značka a logo - vysvětlení pojmů. Řízení značky a rebranding. General Electric, GE Money. Výzkum značky GE Money na základě výsledků výzkumu z let 2006 a 2008.Abstract:
Brand, logo - explanation. Brand management and rebranding. General Electric, GE Money. Research of the GE Money Brand in 2006 and 2008.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/9281
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/9281
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
Ha Vi Phanová -
Promotion of Research and Development by Means of Cluster Brand Building
Hana Pokorná -
Rebranding značky MiniPlanet – výrobcu detského oblečenia
Alexandra Halousková -
Rebranding značky Royal Crown Cola
Barbora Talknerová -
Rebranding značky Black Sheep Prague
Natálie Vopatová -
Rebranding značky Hannah
Terezie FARIZOVÁ -
Rebranding české značky DATART s využitím konceptu diskriminační reklamy
Adéla Djelmová -
Rebranding české značky - Škoda
Vladislav Smialek