Žák základní školy s problémy chování – Soňa GOLICHOVÁ
Soňa GOLICHOVÁ
Bakalářská práce
Žák základní školy s problémy chování
An elementary school pupil with problematic behaviour
Anotace:
V této bakalářské práci se věnuji problematice problémového chování žáků základních škol, jelikož pokládám toto téma za velmi aktuální na všech základních školách. Teoretickou část jsem rozdělila na tři oddíly. V první části se věnuji edukativní charakteristice žáka, charakteristice žáka, problémového chování a kázně. V druhé části uvádím typy problémového chování žáků, nejčastější příčiny a projevy …víceAbstract:
In this work I described the problematic behaviour of elementary school pupils, as I consider this issue to be very current in all primary schools. The theoretical part is divided into three sections. The first part is devoted to educational characteristics of the pupil, pupil characteristics, problem behaviour and discipline. In the second part, the types of problem behaviour of students, the most …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2014
Zveřejnit od: 8. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2015
- Vedoucí: PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GOLICHOVÁ, Soňa. Žák základní školy s problémy chování. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 12. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Problémy s výslovností v ruském jazyce u žáků základní školy (na příkladu Základní školy Letovice)
Michaela Boháčová -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Vliv cesty do školy na obezitu a motorickou výkonnost u žáků čtvrté třídy základní školy v Chemnitz
Marie - Luise BRITZE -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Problémové chování u žáků s poruchou autistického spektra
Lucie Nováková -
Problémové chování dětí očima učitelek mateřských škol
Marie Pejřilová -
Problémové chování u žáků s poruchami autistického spektra v základní škole speciální
Martina BYSTROŇOVÁ