Zelený marketing v potravinárstve a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie generácie Z na území Českej republiky – Veronika Lazúrová
Veronika Lazúrová
Bakalářská práce
Zelený marketing v potravinárstve a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie generácie Z na území Českej republiky
Zelený marketing v potravinárstve a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie generácie Z na území Českej republiky
Anotace:
Dopady lidské činnosti se odrážejí na přírodě a mění podmínky, ve kterých žijeme, proto témata udržitelnosti a ekologie začínají hýbat světem. Firmy se z tohoto důvodu snaží zapojit princip udržitelnosti do svých strategií a praktik, výsledkem čehož je zelený marketing. Důležitým faktorem ve změnách životního prostředí je i potravinářský průmysl. Cílem této práce je zjistit, jaký vliv má zelený marketing …víceAbstract:
The impacts of human activity reflect on nature and change the conditions in which we live, therefore the topics of sustainability and ecology are beginning to move the world. In this result, companies are trying to incorporate the principle of sustainability into their strategies and practices, resulting in green marketing. The food industry is also an important factor in environmental changes. The …víceAbstract:
Dopady ľudskej činnosti sa odrážajú na prírode a menia podmienky, v ktorých žijeme, preto témy udržateľnosti a ekológie začínajú hýbať svetom. Firmy sa z tohto dôvodu snažia zapojiť princíp udržateľnosti do svojich stratégií a praktík, výsledkom čoho je zelený marketing. Dôležitým faktorom v zmenách životného prostredia je aj potravinársky priemysel. Cieľom tejto práce je zistiť aký vplyv má zelený …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93816
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Michaela Dvořáková
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAZÚROVÁ, Veronika. \textit{Zelený marketing v potravinárstve a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie generácie Z na území Českej republiky}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/o3tfeu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93816
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Kvalitativní parametry potravinářského a technického máku
Helena Kmječová -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Research through design jako přístup pro iterativní vývoj firemní aplikace
Martin Nejezchleba -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
Ivana Benešová