Analýza marketingové strategie divadelního festivalu Akcent – Eva ZAVŘELOVÁ
Eva ZAVŘELOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie divadelního festivalu Akcent
Analysis of marketing strategies of Akcent festival
Abstract:
Cílem mé práce bylo zmapovat možnosti divadelního festivalu Akcent v oblasti propagace. Jedná se o nový festival zabývající se specifickým fenoménem divadla se sociálním přesahem. V rámci výzkumné části práce bylo provedeno dotazníkové šetření mezi návštěvníky festivalu a monitoring médií. Na základě takto získaných informací byla propagační kampaň festivalu vyhodnocena jako úspěšná, avšak bylo by …moreAbstract:
This thesis examinates possibilities of propagation within the theater festival Akcent. This festival does not have any historical background recently and its scope of interest is primarily aimed at the unique phenomenon of theatre with social overlaps. In terms of practical research, the thesis has been supplied with the information received trough the forms of personal questionnaire and media monitoring …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2012
Accessible from:: 26. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Šárka Havlíčková Kysová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZAVŘELOVÁ, Eva. Analýza marketingové strategie divadelního festivalu Akcent. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Human Studies / Žurnalistika - Divadelní věda
Theses on a related topic
-
Marketing kulturních a sociálních institucí
Karolína Skuciusová -
Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo
Radka Zídková -
Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla
Julie Hrabánková -
Marketing, propagace a public relations činoherního divadla na příkladu Městského divadla Kladno
Eva Vurbsová -
Public relations ve Státní opeře Praha
Eva Quadratová -
Strategie Public relations Divadla Bolka Polívky, spol. s r.o.
Veronika LEGNEROVÁ -
Public relations v divadle
Lenka Vahalová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights