Analýza marketingové strategie divadelního festivalu Akcent – Eva ZAVŘELOVÁ
Eva ZAVŘELOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie divadelního festivalu Akcent
Analysis of marketing strategies of Akcent festival
Anotace:
Cílem mé práce bylo zmapovat možnosti divadelního festivalu Akcent v oblasti propagace. Jedná se o nový festival zabývající se specifickým fenoménem divadla se sociálním přesahem. V rámci výzkumné části práce bylo provedeno dotazníkové šetření mezi návštěvníky festivalu a monitoring médií. Na základě takto získaných informací byla propagační kampaň festivalu vyhodnocena jako úspěšná, avšak bylo by …víceAbstract:
This thesis examinates possibilities of propagation within the theater festival Akcent. This festival does not have any historical background recently and its scope of interest is primarily aimed at the unique phenomenon of theatre with social overlaps. In terms of practical research, the thesis has been supplied with the information received trough the forms of personal questionnaire and media monitoring …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Zveřejnit od: 26. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Havlíčková Kysová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAVŘELOVÁ, Eva. Analýza marketingové strategie divadelního festivalu Akcent. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Žurnalistika - Divadelní věda
Práce na příbuzné téma
-
Marketing kulturních a sociálních institucí
Karolína Skuciusová -
Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo
Radka Zídková -
Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla
Julie Hrabánková -
Marketing, propagace a public relations činoherního divadla na příkladu Městského divadla Kladno
Eva Vurbsová -
Public relations ve Státní opeře Praha
Eva Quadratová -
Strategie Public relations Divadla Bolka Polívky, spol. s r.o.
Veronika LEGNEROVÁ -
Public relations v divadle
Lenka Vahalová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva