Bc. Radka VÍTEČKOVÁ
Master's thesis
Le lancement de La Poste Mobile
Introduction of a new virtual mobile network operator by the La Poste Company on to the French market
Abstract:
In this thesis I talk about the introduction of a new virtual mobile network operator by the La Poste Company on to the French market. I am analyzing mainly the reasons for such market introduction. External ones on one side, in the form of French and EU legislative support, and internal ones on the other, like diversification of the services offered for the existing clientele and future gross income …moreAbstract:
Tato magisterská diplomová práce pojednává o uvedení nového virtuálního mobilního operátora od společnosti La Poste na francouzský trh. Zabývá se zejména důvody vstupu na trh, jak externími, zejména podporou ze strany Francie a EU, tak interními, cílem vzniku operátora je diverzifikace nabízených služeb pro stávající klienty a snaha o zvýšení obratu v budoucnu. Dále práce představuje proces uvedení …more
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2012
Accessible from:: 12. 12. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2013
- Supervisor: Doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VÍTEČKOVÁ, Radka. Le lancement de La Poste Mobile. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.12.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Philology / Specialised French for Economic Practice
Theses on a related topic
-
Virtuální mobilní operátoři na trhu ČR a právní ochrana spotřebitele
Dana Horníková -
Budoucí vývoj mobilních virtuálních operátorů v České republice
Martin Žampach -
Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora
Karolína Kuchařová -
Vliv institucionálního prostředí na mobilní telefonii
Jakub Čihák -
Optimalizace webu virtuálního mobilního operátora
Markéta Mohrová -
Virtuální obraz zákaznické spokojenosti s českými telefonními operátory na sociálních sítích
Anton Savin -
VÝVOJ TRHU TELEKOMUNIKACÍ V ČR – MOŽNOSTI OVLIVNĚNÍ LIBERALIZACE TRHU VSTUPEM MOBILNÍHO VIRTUÁLNÍHO OPERÁTORA
Erika Horecká -
Proces založení a uvedení nové značky na trh
Kristýna Dufková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights