Influencer marketing v destinacích Středočeského kraje – Michaela Barhoňová
Michaela Barhoňová
Bakalářská práce
Influencer marketing v destinacích Středočeského kraje
Influencer marketing in the destinations of the Central Bohemian Region
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá influencer marketingem v destinacích Středočeského kraje. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, zda a jakým způsobem organizace destinačního managementu ve Středočeském kraji propagují destinace ve spolupráci s influencery. Dalším cílem je zjistit, zda je tato spolupráce efektivní, a případně navrhnout, jak tuto spolupráci udělat co možná nejefektivnější. Bakalářská …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with influencer marketing in the destinations of the Central Bohemian Region. The main aim of the bachelor thesis is to find out whether and how the destination management organizations in the Central Bohemian Region promote destinations in cooperation with influencers. Another aim is to find out whether this cooperation is effective and, if necessary, to suggest how to make …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94481
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2024
- Vedoucí: Petr Janeček
- Oponent: David Randuška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94481
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová