Rozvoj cestovního ruchu v obci Lipno nad Vltavou – Kateřina Zídková
Kateřina Zídková
Diplomová práce
Rozvoj cestovního ruchu v obci Lipno nad Vltavou
Development of tourism in the village Lipno nad Vltavou
Anotace:
Diplomová práce "Rozvoj cestovního ruchu v obci Lipno nad Vltavou" zachycuje vývoj a analyzuje současný stav cestovního ruchu v této destinaci. Je zde proveden výzkum spokojenosti návštěvníků, který zjišťuje také profil cílového návštěvníka. Práce zahrnuje také SWOT analýzu destinace, analýzu sekundární nabídky nebo analýzu destinačního managementu. Návrhová část práce je věnována sestavení plánu na …víceAbstract:
Master's Dissertation "Rozvoj cestovního ruchu v obci Lipno nad Vltavou" describes the development and analyses current state of tourism in this destination. A research of customer satisfaction was made here, which also determines customer profile. The Dissertation also includes destination SWOT analysis, analysis of secondary offer or analysis of destination management. The last part is dedicated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12386/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2013
- Vedoucí: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Věra Fišerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÍDKOVÁ, Kateřina. \textit{Rozvoj cestovního ruchu v obci Lipno nad Vltavou}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/o4kcdy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová