Marcel Urbančík

Diplomová práce

CRM a jeho využití v marketingovém pojetí firmy Vodafone Czech Republic a.s.

CRM and its use in marketing concepts of the company Vodafone Czech Republic plc.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá systémem CRM v marketingovém pojetí nadnárodní firmy Vodafone Czech Republic a.s. Cílem práce bylo zhodnotit systém fungování a uplatňování prodejních strategií ve vztahu k zákazníkovi. Základní hypotézou celého projektu byla otázka, zda je firma řízena svým zákazníkem, popř. zda je firma ve vleku svého zákazníka. Práce hodnotí teoretické přístupy marketingových strategií …více
Abstract:
This Diploma Thesis deals with the CRM system in the marketing concept of the multinational company Vodafone Czech Republic plc. The aim was to evaluate the system operation and implementation of sales strategies with respect to the customer. The basic hypothesis of the project was the question of whether the firm is managed by its customer, or whether the firm is in tow of its client. This work assesses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Ján Bučko

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24900