Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy – Bc. Pavlína Jirků
Bc. Pavlína Jirků
Bachelor's thesis
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Self-regulation of advertising to children audience as a Part of Corporate Social Responsibility of Chosen Company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností korporací (CSR) a jejím vlivem na regulaci marketingové komunikace, konkrétně reklamy a kampaní cílených na děti mladšího školního věku, tj. 6-12 let. V teoretické části nabízí uvedení do tématu CSR, jeho historie a náplně, a to jak v ČR, tak v globálním měřítku. Tato část se dále zaměřuje na problematiku podnikatelské etiky, dětské reklamy a možnosti …viacAbstract:
This graduation bachelor work describes, how coprorate social responsibility (CSR) of corporations influences on marketing communication regulatios, especially on campaigns targeted on childern 6-12 years old. Theoretical part introduces the theme of CSR, its history and ideas on local and global level. This part continues on business ethics topic, followed by advertising on children and posibillities …viacKľúčové slová
společenská odpovědnost firem korporátní odpovědnost podnikatelská etika nadnárodní korporace stakeholders reklamní etika etický kodex firmy dětská reklama regulace reklamy samoregulace reklamy Nestlé kritika Nestlé corporate social responsibility corporate responsibility business ethics global corporations advertising ethics corporate ethics code children advertising advertising regulation advertising self-regulation Nestlé critics
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ala6r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2010
- Vedúci: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić