Životní cyklus a monetizace obsahového webu – Martina Kufová
Martina Kufová
Diplomová práce
Životní cyklus a monetizace obsahového webu
Lifecyclus and monetisation of an content website
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nejdůležitějšími fázemi životního cyklu obsahového webu. V rámci každé z nich popisuje možnosti, které mají tvůrci webu k dispozici. Každá z těchto možností je vhodná pro jiný typ webu. Proto musí být jejich volba důsledně zvážena. Práce nabízí srovnání těchto možností. Ty dále analyzuje v praktické části, vyhodnocuje a na základě nich buduje vlastní obsahový web. Zde rozebírá …víceAbstract:
This thesis describes main parts of lifecyclus of an content website. In each part there will be offered the most common atributes that companies can nowadays choose from. Picking the most relevant one is crucial for each website, it anables them to succeed on the market. Big part of the thesis deals with monetisation of content websites. To reach high returns it is necesery to develope regular flow …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41347
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Martin Kučera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41347
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zdroje návštěvnosti ve výkonnostním marketingu {posunuto odevzdání na prosinec 2013}
Alena Myšková -
Analýza návštěvnosti JMK na základě alternativních zdrojů dat
Linda Zapalová -
Analýza zdrojů návštěvnosti webových stránek
Martina Kufová -
Metodika budování autoritativního obsahového webu
Tomáš Totzauer -
Problematika vzniku a rozvoje komunitního webu
Jan Konáš -
Návrh strategie pro rozvoj informačního webu
Petr Minařík -
Školní web - obsahová analýza a tvorba
Alžběta VACULÍKOVÁ -
Content strategy: Příprava a návrh obsahu pro web organizace
Jan Ambrož