Teaching English to Children with Dyslexia at Lower primary Schools – Bc. Lenka Reňáková
Bc. Lenka Reňáková
Diplomová práce
Teaching English to Children with Dyslexia at Lower primary Schools
Teaching English to Children with Dyslexia at Lower primary Schools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá metodami a přístupy ve výuce dyslektických žáků angličtině, jakožto cizího jazyka, na prvním stupni základních škol. Teoretická část je zaměřena na základní definice a charakteristiku dyslexie jako jedné ze speciálních vzdělávacích potřeb. Dále také klade důraz na roli učitele ve výuce cizího jazyka, inkluzi žáků do běžných tříd a identifikaci dyslexie. Cílem práce je …víceAbstract:
The master's thesis deals with methods and approaches of how to teach English as a foreign language to dyslexic children at lower primarily schools. The theoretical part draws the attention to the basic definitions and characteristics of dyslexia as one of the specific learning differences. It also highlights teachers' role in a foreign language classroom and the importance of inclusion into mainstream …víceKeywords
dyslexie speciální vzdělávací potřeby individualizace diferenciace inkluze výukové metody strategie výuka angličtiny vícesmyslový přístup případová studie rozhovor pozorování dyslexia specific learning differences individualisation differentiation inclusion teaching methods strategies English class multisensory approach case study interview observation
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ac2d4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Assessing learners with specific learning differences in English language lessons
Simona Jelínková -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Teaching Children with Specific Learning Differences
Markéta Plocková -
Teaching English to Children with Learning Differences by a Novice Teacher
Kateřina Šimarová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková