Analýza komunikace řečníků TEDx – Bc. Veronika Hromadová
Bc. Veronika Hromadová
Diplomová práce
Analýza komunikace řečníků TEDx
Analysis of communication TEDx speakers
Anotace:
Diplomová práce, mající teoreticko-empirický charakter, se zabývá obsahovou analýzou pomocí metody těžby dat na základě vybraných TEDx prezentací na téma vzdělávání. První část je popisná se zaměřením na TED organizaci, její vývoj a technologické inovace v rámci výuky anglického jazyka. Cílem analýzy dvaceti TEDx videí je nastínit společné znaky sdílené mezi jednotlivými řečníky a zkoumat možný vliv …víceAbstract:
This diploma thesis, defined by the theoretical-empirical character, deals with content analysis through data mining methods based on depicted TEDx talks focused on education. The first part is descriptive – including the TED, its development and reach in ELT, moving further to technological innovations in language teaching. Analysing several TEDx videos, the goal will be to project the common patterns …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cvynb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
- Vedoucí: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
A Comparative Analysis of English Language Teaching in Czech and Norwegian Schools
Barbora Mikešová -
Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching
Markéta Šebestová -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová