Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie – Bc. Iveta Šotolová
Bc. Iveta Šotolová
Diplomová práce
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Framing effect and its use in marketing and business strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem framing efektu na spotřebitelské chování. Cílem bylo ověřit, zda framing efekt použitý při komunikaci ceny produktu ovlivňuje nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Během získávání poznatků o dané problematice bylo zjištěno, že price framing je pouze jedním z typů framing efektu. Cíl práce byl proto rozšířen na zkoumání i ostatních typů efektu: risky choice, attribute …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the influence of the framing effect on consumer behaviour. The aim was to verify whether the framing effect used in communicating the price of the product influences the consumer's purchasing decision-making process. During the acquisition of knowledge on the issue, it was found that price framing is only one of the types of framing effect. The aim of the thesis was therefore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Zuzana Parfusová -
Priming efekt a jeho vliv na chování spotřebitele
Michaela Hřebíčková -
Vliv tzv. "Ikea efektu" na spotřebitele generace Y
Jana Hochvaldová -
Iracionalita ve spotřebitelském chování
Markéta HANZLÍKOVÁ -
Uplatnění psychologie v marketingu
Šárka Hejhalová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová