Bc. Klára Janečková

Master's thesis

Komunikace značky kvality KLASA

Marketing communications KLASA brand
Abstract:
Podpora kvalitních, tuzemských potravin je v dnešní době saturace zahraničním zbožím a nadměrné produkce velice důležitá. Kvalitní potraviny se značkou Klasa jsou zdravé, spotřebitel ví, co kupuje a zároveň tím podporuje rozvoj domácího zemědělství a průmyslu. Předkládaná práce Komunikace značky kvality KLASA se zabývá vlivem reklamní kampaně na chování spotřebitele, jak kampaň ovlivnila znalost a …more
Abstract:
Promotion of high-quality domestic food products is, at a time of saturation by foreign goods and over-production, very important. Quality food carrying label KLASA is healthy, consumers know what they are buying and when buying them they are also supporting the development of the domestic agricultural and industry. This diploma paper “Marketing communication KLASA brand” examines the influence of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2011
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní