Komunikace značky kvality KLASA – Bc. Klára Janečková
Bc. Klára Janečková
Diplomová práce
Komunikace značky kvality KLASA
Marketing communications KLASA brand
Anotace:
Podpora kvalitních, tuzemských potravin je v dnešní době saturace zahraničním zbožím a nadměrné produkce velice důležitá. Kvalitní potraviny se značkou Klasa jsou zdravé, spotřebitel ví, co kupuje a zároveň tím podporuje rozvoj domácího zemědělství a průmyslu. Předkládaná práce Komunikace značky kvality KLASA se zabývá vlivem reklamní kampaně na chování spotřebitele, jak kampaň ovlivnila znalost a …víceAbstract:
Promotion of high-quality domestic food products is, at a time of saturation by foreign goods and over-production, very important. Quality food carrying label KLASA is healthy, consumers know what they are buying and when buying them they are also supporting the development of the domestic agricultural and industry. This diploma paper “Marketing communication KLASA brand” examines the influence of …víceKlíčová slova
Značka Značka kvality Význam značky Marketing Kampaň Marketingový mix Analýza Situační Konkurenční SWOT Marketingová strategie Marketingová komunikace Marketingové nástroje Cíle kampaně Brand Quality label Brand relevance Marketing campaign Marketing mix Analysis Situation analysis Competitor analysis Marketing strategy Marketing communication Marketing tools Marketing campaign objectives.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/swwld/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
Roman Parkhomenko -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad