Bc. Klára Janečková

Diplomová práce

Komunikace značky kvality KLASA

Marketing communications KLASA brand
Anotace:
Podpora kvalitních, tuzemských potravin je v dnešní době saturace zahraničním zbožím a nadměrné produkce velice důležitá. Kvalitní potraviny se značkou Klasa jsou zdravé, spotřebitel ví, co kupuje a zároveň tím podporuje rozvoj domácího zemědělství a průmyslu. Předkládaná práce Komunikace značky kvality KLASA se zabývá vlivem reklamní kampaně na chování spotřebitele, jak kampaň ovlivnila znalost a …více
Abstract:
Promotion of high-quality domestic food products is, at a time of saturation by foreign goods and over-production, very important. Quality food carrying label KLASA is healthy, consumers know what they are buying and when buying them they are also supporting the development of the domestic agricultural and industry. This diploma paper “Marketing communication KLASA brand” examines the influence of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní