Daniel Fedor

Bachelor's thesis

Impact of Customer Satisfaction on Organisations´ Performance

Impact of Customer Satisfaction on Organisations´ Performance
Abstract:
The dissertation presents a rather interesting insight into issues of three different business areas. Firstly, it presents data management within an organisation. Secondly, it focuses on business strategy. More specifically, on how data are used for the purpose of the business strategy. The concept of business performance management as well as gap analysis is introduced. Regarding the last main area …more
Abstract:
Bakalářská práce poskytuje poměrně zajímavý náhled do problematiky tří odlišných oborů. Nejdříve je kladen důraz na práci s daty v podniku a na významnost informací v organizacích. Dále je pozornost zaměřena na obchodní strategii podniku. Konkrétně na to, jak jsou data používána pro potřeby obchodní strategie. V souvislosti s tím je prezentována koncepce Business Performance Management, stejně tak …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 8. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Fedor, Daniel. Impact of Customer Satisfaction on Organisations´ Performance. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta