Marketingová orientácia pri ďalšom rozvoji pekárne – Lenka Soroková
Lenka Soroková
Bakalářská práce
Marketingová orientácia pri ďalšom rozvoji pekárne
Marketingová orientácia pri ďalšom rozvoji pekárne
Anotace:
Při budování úspěšného podniku má marketing v dnešní době nezastupitelnou úlohu. Schopnost znát svého zákazníka je rozhodujícím faktorem v boji s konkurencí a získání požadovaného místa na trhu. Téma této bakalářské práce je věnováno právě marketingové orientaci při dalším rozvoji malé firmy, která na základě konkrétního podniku demonstruje jeden z možných přístupů k marketingové strategii. Úvodní …víceAbstract:
Nowadays marketing has an irreplaceable role in building successful business. Ability to know your customer is crucial factor in the fight against competition and in order to obtain the required position on the market. The topic of this thesis is devoted to the marketing orientation of the further development of a small firm which on an example of specific company demonstrates a possible approach to …víceAbstract:
Pri budovaní úspešného podniku má marketing v dnešnej dobe nezastupiteľnú úlohu. Schopnosť poznať svojho zákazníka je rozhodujúcim faktorom v boji s konkurenciou a získaní požadovaného miesta na trhu. Téma tejto bakalárskej práce je venovaná práve marketingovej orientácii pri ďalšom rozvoji malej firmy, ktorá na základe konkrétneho podniku demonštruje jeden z možných prístupov k marketingovej stratégii …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21306
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21306
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová orientácia neziskovej organizácie Elpida
Denisa Žideková -
Možnosti marketingové orientace Lobkowiczkého paláce
Kateřina Karešová -
Možnosti marketingové orientace kavárenských řetězců v ČR z hlediska očekávaní zákazníků a nabízených služeb kavárenského odvětví
Maxim Panfilov -
Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize
Jan Heřmánek -
Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize
Dan Průša -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík -
Možnosti marketingové orientace na trhu sebevzdělávání v rámci volného času
Barbora Rychnová -
Možnosti marketingové orientace na trhu energetických nápojů
Lucia Pinková