Lenka Soroková

Bakalářská práce

Marketingová orientácia pri ďalšom rozvoji pekárne

Marketingová orientácia pri ďalšom rozvoji pekárne
Anotace:
Při budování úspěšného podniku má marketing v dnešní době nezastupitelnou úlohu. Schopnost znát svého zákazníka je rozhodujícím faktorem v boji s konkurencí a získání požadovaného místa na trhu. Téma této bakalářské práce je věnováno právě marketingové orientaci při dalším rozvoji malé firmy, která na základě konkrétního podniku demonstruje jeden z možných přístupů k marketingové strategii. Úvodní …více
Abstract:
Nowadays marketing has an irreplaceable role in building successful business. Ability to know your customer is crucial factor in the fight against competition and in order to obtain the required position on the market. The topic of this thesis is devoted to the marketing orientation of the further development of a small firm which on an example of specific company demonstrates a possible approach to …více
Abstract:
Pri budovaní úspešného podniku má marketing v dnešnej dobe nezastupiteľnú úlohu. Schopnosť poznať svojho zákazníka je rozhodujúcim faktorom v boji s konkurenciou a získaní požadovaného miesta na trhu. Téma tejto bakalárskej práce je venovaná práve marketingovej orientácii pri ďalšom rozvoji malej firmy, ktorá na základe konkrétneho podniku demonštruje jeden z možných prístupov k marketingovej stratégii …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21306