Návrh efektivní PR komunikace pro Městský dům kultury Sokolov – Bc. Eva Klímková
Bc. Eva Klímková
Bachelor's thesis
Návrh efektivní PR komunikace pro Městský dům kultury Sokolov
Design of an effective PR communication for Městský dům kultury Sokolov
Abstract:
Práce se zabývá analýzou PR komunikace Městského domu kultury Sokolov. Nástroje, které jsou použity k analýze, jsou popsány v první části práce. Patří mezi ně marketingový mix, PEST analýza a SWOT analýza. Výsledky analýzy sokolovského domu kultury jsou porovnány s kulturní institucí v Karlovarském kraji – Domem kultury Ostrov. Práce je zakončena návrhem pro zlepšení PR komunikace a možnostmi dalšího …moreAbstract:
This bachelor study is focused on PR communication analyses of a Municipal House of Culture Sokolov. Analytical tools which are used are described in the first part of the study. The tools include marketing mix, PEST analysis, SWOT analysis and economic indicators. Results are compared to second cultural institution in the same region Karlovy Vary – cultural house in Ostrov. Finally, a way of improvement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 8. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/akmzb/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2021
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Kristýna Binková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLÍMKOVÁ, Eva. \textit{Návrh efektivní PR komunikace pro Městský dům kultury Sokolov}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/o62nea/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta