Typologie zákazníků na knižním trhu – Eva Urbančíková
Eva Urbančíková
Diplomová práce
Typologie zákazníků na knižním trhu
Customer Typology on the Book Market
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na typologii zákazníků na knižním trhu. Jejím cílem je pochopit spotřebitelské chování na trhu knih a vytvořit následnou typologii. Sběr dat proběhl pomocí elektronického dotazníku a základním souborem zde byli všichni obyvatelé České republiky nad 15 let, kteří za poslední rok přečetli alespoň jednu knihu. Po vyhodnocení dat byla provedena faktorová a shluková analýza …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on customer typology on the book market. The aim of this thesis is to understand consumer behaviour on the book market and to create customer typology. The Data were collected through online questionnaire and the population was set as the inhabitants of the Czech Republic over 15 years old, who have bought at least one book within the last year. After the data evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141941
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2020
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
Customer journey studentů na stážích v České televizi
Šárka Hrůzová -
Importance of Online & Offline Touch Points within the Customer Journey
Natia Manjgaladze -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček