Výuka anglického jazyka u žáků se sluchovým postižením – Mgr. Lenka Himerová
Mgr. Lenka Himerová
Bachelor's thesis
Výuka anglického jazyka u žáků se sluchovým postižením
Teaching English to pupils with hearing impairments
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je výuka anglického jazyka u žáků se sluchovým postižením na vybraných základních školách. Hlavním cílem bakalářské práce byla analýza výukových metod a postupů, kterých se při výuce anglického jazyka u žáků se sluchovým postižením používá. Mezi dílčí cíle patří hledání problémů při výuce angličtiny a nalézání jejich řešení. Výzkumné metody použité v této práci jsou analýza …viacAbstract:
This thesis deals with teaching English language to students with hearing impairments in elementary schools.The main goal of this bachelor thesis is to provide analysis of methods used in English teaching in schools with hearing impaired pupils. Some of the minor themes are specificity of language learning within learners with hearing impairments and problems of language teaching and their solutions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zzag7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedúci: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ