1. Teoretická část:\nl{}Postrádám svůj předinternetový rozum\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Objekt\nl{}b) volný výstavní soubor: Objekt – BcA. Filip BERÁNEK
BcA. Filip BERÁNEK
Diplomová práce
1. Teoretická část:\nl{}Postrádám svůj předinternetový rozum\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Objekt\nl{}b) volný výstavní soubor: Objekt
1. Theoretical part: I Miss my Pre-internet Brain 2. Practical part: a) Object b) Object
Anotace:
Táto teoretická diplomová práca sa zaoberá aktuálnou situáciou v súčasnej obrazovej kultúre. Táto teoretická diplomová práca sa nezaoberá otázkami ako napríklad spor analóg vs. di- gitál, nadávanie na súčasnú in áciu obrazu, hláškami, že fotograf je dnes každý, vplyvom internetu na vizualitu alebo možnosti šírenia obrazu v online prostredí.Abstract:
This theoretical dissertation certainly does not to deal with issues such as the dispute analog vs. digital, complaining about the contemporary image in ation, situation that everyone is photographer today, the Internet's in uence on the visual image or sharing possibilities in the online environment. Contrary, this work deals with the current situation in contemporary image culture.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERÁNEK, Filip. \textit{1. Teoretická část:$\backslash$nl$\{\}$Postrádám svůj předinternetový rozum$\backslash$nl$\{\}$2. Praktická část:$\backslash$nl$\{\}$a) autorská publikace: Objekt$\backslash$nl$\{\}$b) volný výstavní soubor: Objekt}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/o75t4i/.
Jak správně citovat práci
BERÁNEK, Filip. 1. Teoretická část:\nl{}Postrádám svůj předinternetový rozum\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Objekt\nl{}b) volný výstavní soubor: Objekt. Zlín, 2016. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine
Alitsiia Dereza -
Potential of Metaverse for fashion branding
Sanjana Ranjan -
Corporate Branding in Online Startups
Pavlína Fojtíková -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková -
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Milena MERHOUTOVÁ