BcA. Filip BERÁNEK

Master's thesis

1. Teoretická část:\nl{}Postrádám svůj předinternetový rozum\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Objekt\nl{}b) volný výstavní soubor: Objekt

1. Theoretical part: I Miss my Pre-internet Brain 2. Practical part: a) Object b) Object
Abstract:
Táto teoretická diplomová práca sa zaoberá aktuálnou situáciou v súčasnej obrazovej kultúre. Táto teoretická diplomová práca sa nezaoberá otázkami ako napríklad spor analóg vs. di- gitál, nadávanie na súčasnú in áciu obrazu, hláškami, že fotograf je dnes každý, vplyvom internetu na vizualitu alebo možnosti šírenia obrazu v online prostredí.
Abstract:
This theoretical dissertation certainly does not to deal with issues such as the dispute analog vs. digital, complaining about the contemporary image in ation, situation that everyone is photographer today, the Internet's in uence on the visual image or sharing possibilities in the online environment. Contrary, this work deals with the current situation in contemporary image culture.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016
Accessible from:: 13. 5. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: MgA. Petr Willert

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BERÁNEK, Filip. 1. Teoretická část:\nl{}Postrádám svůj předinternetový rozum\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Objekt\nl{}b) volný výstavní soubor: Objekt. Zlín, 2016. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Advertising Photography