1. Teoretická část:\nl{}Postrádám svůj předinternetový rozum\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Objekt\nl{}b) volný výstavní soubor: Objekt – BcA. Filip BERÁNEK
BcA. Filip BERÁNEK
Master's thesis
1. Teoretická část:\nl{}Postrádám svůj předinternetový rozum\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Objekt\nl{}b) volný výstavní soubor: Objekt
1. Theoretical part: I Miss my Pre-internet Brain 2. Practical part: a) Object b) Object
Abstract:
Táto teoretická diplomová práca sa zaoberá aktuálnou situáciou v súčasnej obrazovej kultúre. Táto teoretická diplomová práca sa nezaoberá otázkami ako napríklad spor analóg vs. di- gitál, nadávanie na súčasnú in áciu obrazu, hláškami, že fotograf je dnes každý, vplyvom internetu na vizualitu alebo možnosti šírenia obrazu v online prostredí.Abstract:
This theoretical dissertation certainly does not to deal with issues such as the dispute analog vs. digital, complaining about the contemporary image in ation, situation that everyone is photographer today, the Internet's in uence on the visual image or sharing possibilities in the online environment. Contrary, this work deals with the current situation in contemporary image culture.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016
Accessible from:: 13. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERÁNEK, Filip. \textit{1. Teoretická část:$\backslash$nl$\{\}$Postrádám svůj předinternetový rozum$\backslash$nl$\{\}$2. Praktická část:$\backslash$nl$\{\}$a) autorská publikace: Objekt$\backslash$nl$\{\}$b) volný výstavní soubor: Objekt}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/o75t4i/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BERÁNEK, Filip. 1. Teoretická část:\nl{}Postrádám svůj předinternetový rozum\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Objekt\nl{}b) volný výstavní soubor: Objekt. Zlín, 2016. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Advertising Photography
Theses on a related topic
-
The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine
Alitsiia Dereza -
Potential of Metaverse for fashion branding
Sanjana Ranjan -
Corporate Branding in Online Startups
Pavlína Fojtíková -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková