Návrh marketingové strategie zvoleného podniku – Terezie Němečková
Terezie Němečková
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie zvoleného podniku
The Proposal of Marketing Strategy of the Chosen Company
Abstract:
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii zvolenému podniku na základě předchozího popisu jeho současné situace. Práce se věnuje především zhodnocení současné a navržené alternativní segmentační strategie spolu s uvedením doporučení a závěrů, jež vyplynou z analýzy prostředí a dotazníkového šetření.Abstract:
The aim of the thesis is to propose a marketing strategy to the chosen company based on the previous description of its current situation. The thesis mainly focuses on the evaluation of the current and proposed alternative segmentation strategy, together with the recommendations and conclusions that emerge from the environmental analysis and the questionnaire survey.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMEČKOVÁ, Terezie. \textit{Návrh marketingové strategie zvoleného podniku}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/o7e9pq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Němečková, Terezie. Návrh marketingové strategie zvoleného podniku. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingová strategie Narcisy.cz
Tomáš Jírů -
Návrh, realizace a marketingová strategie webové aplikace vybraného geoparku
Václav Klička -
Efektivní marketingová strategie podniku s využitím příslušných mediálních metrik
Pavlína Sehnalová -
Návrh inovace marketingové strategie KB, cílené na segment studentů.
Adam MACH -
Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu destinace CHKO Železné hory
Jana Labská -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Politika, politický marketing a segmentace politického trhu v ČR
David Říha