The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns – Bc. Violina Radeva
Bc. Violina Radeva
Bachelor's thesis
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Anotácia:
Tato práce se zabývá tím, jak reklamy ovlivňují sociální kampaně a jaký to má dopad na společnost. Potřeba sociální reklamní kampaně se objevuje tehdy, když potřebujeme ovlivnit velký počet lidí. Je potřeba motivovat konkrétní cílovou skupinu k vyvolání společensky významného chování. Cílem této práce je prozkoumat výzkumy v oblasti psychologie, sociologie a behaviorální vědy pro tvorbu reklamních …viacAbstract:
The thesis examines how advertising impacts social campaigns and how this effects on society. The need for social advertising occurs when society encounters a problem that affects the masses and motivates a particular target group to provoke socially significant behavior. The aim of this work is to inspect researches in the sphere of psychology, sociology, and behavioral science for the construction …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wfgw1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
- Vedúci: MSc Mirela Moldoveanu
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Anzhelika Kuxenko -
The use and impact of advertising in social campaigns
Sanaa Nabil Ali -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev