Komunikační strategie denního stacionáře pro osoby s demencí – Bc. Klára Švarcová
Bc. Klára Švarcová
Diplomová práce
Komunikační strategie denního stacionáře pro osoby s demencí
Communication Strategy of a Day Care Centre for People with Dementia
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie Denního stacionáře pro osoby s demencí ve Zlíně. Teoretická část práce shrnuje nejdůležitější poznatky z oblasti neziskového sektoru a marketingu neziskových organizací. Dále obsahuje teoretická východiska pro tvorbu komunikační strategie a neopomíná ani etické aspekty komunikace a problematiku tabuizovaných témat. Praktická část práce se zabývá …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the creation of a communication strategy for the Day care centre for people with dementia in Zlín. The theoretical part of the thesis summarizes the most important findings from the non-profit sector and marketing of non-profit organizations. It also contains the theoretical basis for the creation of a communication strategy and does not neglect the ethical aspects of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Švarcová, Klára. Komunikační strategie denního stacionáře pro osoby s demencí. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková