Viktor Vondrášek
Bakalářská práce
Tokenizace věrnostních programů
Tokenization of loyalty programs
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je rozhodnout, zda se navržené společnosti vyplatí užít technologii blockchain k tokenizaci jejího stávajícího věrnostního programu či nikoliv. Práce nejprve představuje jak technologii blockchain, tak i věrnostní programy a poskytuje tím nezbytný teoretický základ. Třetí část se věnuje navržené společnosti a tvorbě návrhu tokenizovaného věrnostního programu. Po představení …víceAbstract:
The main objective of the bachelor thesis is to decide whether or not it is worthwhile for the proposed company to use blockchain technology to tokenize its existing loyalty program. The thesis first introduces both blockchain technology and loyalty programs, thus providing the necessary theoretical foundation. The third part focuses on the proposed company and the creation of a tokenized loyalty program …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89032
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: Daniel Houska
- Oponent: Lukáš Vacuška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89032
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Petra Konečná -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová