Marketingová strategie firmy LINET spol. s r.o. pro slovenský trh – Ivana Vanková
Ivana Vanková
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy LINET spol. s r.o. pro slovenský trh
The marketing strategy of LINET Ltd. for the Slovak market
Anotace:
Práce se zabývá marketingovou strategií společnosti LINET spol. s r. o. na slovenském trhu. Odbyt zdravotnických výrobků firmy je na Slovensku ve srovnání s Českou republikou příliš malý, proto je cílem práce především navržení marketingových opatření, která by zvyšovala prodejnost. O slovenský trh se stará distributorská společnost BASCO SK, s. r. o., která je výhradním obchodním zástupcem firmy LINET …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of LINET Ltd. on the Slovak market. Sales of medical products of the company in the Slovak Republic are too low in comparison with the Czech Republic, that's why the aim of the thesis is mainly to suggest marketing arrangements which should increase the saleability. The Slovak market is looked after by the distributor company BASCO SK Ltd. which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40538
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Pavlína Horová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40538
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Zpracování podnikatelského záměru
Albina Validova -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Marketingová komunikace v offline a online prostředí
Kateřina Prášková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Management změn v marketingovém a podnikatelském prostředí podniku xy
Jiří Krejča -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Kulturní a sociální prostředí Švýcarska
Matěj Vostruha