Ivana Vanková

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy LINET spol. s r.o. pro slovenský trh

The marketing strategy of LINET Ltd. for the Slovak market
Anotace:
Práce se zabývá marketingovou strategií společnosti LINET spol. s r. o. na slovenském trhu. Odbyt zdravotnických výrobků firmy je na Slovensku ve srovnání s Českou republikou příliš malý, proto je cílem práce především navržení marketingových opatření, která by zvyšovala prodejnost. O slovenský trh se stará distributorská společnost BASCO SK, s. r. o., která je výhradním obchodním zástupcem firmy LINET …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of LINET Ltd. on the Slovak market. Sales of medical products of the company in the Slovak Republic are too low in comparison with the Czech Republic, that's why the aim of the thesis is mainly to suggest marketing arrangements which should increase the saleability. The Slovak market is looked after by the distributor company BASCO SK Ltd. which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Pavlína Horová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40538

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod