Nástroje pro zvýšení návštěvnosti zámku v ZOO Zlín – Hana Švábíková
Hana Švábíková
Bakalářská práce
Nástroje pro zvýšení návštěvnosti zámku v ZOO Zlín
Tools for increasing the visitor rate of the Zlín ZOO
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Nástroje pro zvýšení návštěvnosti zámku v Zoo Zlín“ je analýza současného stavu a navržení nových marketingových a produktových aktivit pro oživení nabídky zámku. První část obsahuje literární rešerši základních pojmů pro pochopení problematiky. Druhá část je zaměřena na analýzu dosavadních aktivit zámku Lešná. Empirická část se věnuje zhodnocení současných aktivit a obsahuje …víceAbstract:
The subject of the bachelor’s thesis “Tools for increasing visitor rate of the castle in Zlin ZOO” is an analysis of current situation and a proposal of new marketing and product activities to revive the castle’s offer. The first part contains the literary research of the basic terms for better understanding of the issue. The second part is focused on analysis of the already existing activities of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c4fzj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová