Spotřební chování seniorů, prezentační a prodejní akce – Ing. Jana Vozková
Ing. Jana Vozková
Bachelor's thesis
Spotřební chování seniorů, prezentační a prodejní akce
Senior's consumer behaviour, presentation and sales campaign
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním seniorů na prodejních akcích. Teoretická část je zaměřena na to, kdo jsou senioři, na jejich spotřební chování a analyzování propagační akce. Popisuje seniory navštěvující tyto akce. Praktická část práce se zabývá prodejními akcemi podrobněji. Ukazuje, proč starší lidé výrobky nakupují, jaké s nimi mají někteří senioři zkušenosti a jaká jsou rizika takových …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with senior’s consumer behaviour on the sales campaigns. Theoretical part is focused on who are seniors, their consumer behaviour and analyzing promotion campaigns. It defines seniors who visit these campaigns. Practical part of the thesis deals with sales campaigns more in detail. It shows why older people buy the products, their experience and some risks of these purchases. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oh1nk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Corporate Social Responsibility and its Effect on Consumer Preferences in Ghana
Jessica Aferi Sarpong -
Consumer Buying Behaviour
Tanvi Raval -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva -
Senior akademie - cesta k bezpečnějšímu životu seniora
Lenka Dlouhá -
Aktivní senior jako fenomén naší doby?
Michael Čevela -
Employing Cellulographics to understand the use of online pharmacy applications among senior citizens
Tohidul Islam -
Senior jako oběť trestných činností v okrese Vyškov
Jiří Grim