Letní tábor pro 17. skautské středisko Brumov-Bylnice – Zdeňka SOPKOVÁ
Zdeňka SOPKOVÁ
Bakalářská práce
Letní tábor pro 17. skautské středisko Brumov-Bylnice
Summer Camp for 17th Scout Group Brumov-Bylnice
Anotace:
Cílem projektu je vytvořit skautský letní tábor pro 17. skautské středisko v Brumově-Bylnici. Tábor by se zaměřoval na rozvoj mezilidských vztahů a spolupráce mezi dětmi ve středisku, konkrétně děti mladšího školního věku tedy tzv. vlčata a světlušky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje informace k zajištění chodu tábora, praktická část popisuje celotáborovou …víceAbstract:
Theaimoftheprojectis tocreate a scout summer camp fortheseventeenth scout centre in Brumov-Bylnice. The camp wouldbefocused on a developmentofinterpersonal relations and a cooperationamongchildren in the centre, specificallychildrenofyoungschoolage (cubs and lightningbugs). The thesis isdividedintotwoparts, thetheoretical part and thepracticalone. Thetheoretical part containsinformationnecessaryfor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zveřejnit od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Marcela Roubalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOPKOVÁ, Zdeňka. Letní tábor pro 17. skautské středisko Brumov-Bylnice. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva