Zvýšení efektivnosti internetového obchodování – Kateřina VAJČNEROVÁ
Kateřina VAJČNEROVÁ
Bakalářská práce
Zvýšení efektivnosti internetového obchodování
Increase in efficiency of e-commerce
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám efektivností internetového obchodování. V analytické části se věnuji teoretickým prvkům, které významně ovlivňují celkovou úspěšnost obchodu. Jedná se jak o technické, tak marketingové hlediska. V analytické části tyto teoretické poznatky aplikovány na existující internetový obchod a z analýzy vycházejí také doporučení na celkové zlepšení prodeje.Abstract:
In my thesis I am dealing with efficiency of e-commerce. The analytical part is focudes on theoretical elements that significantly affect the success of business. It is both technical and marketing aspect that effects the success. In the analysis these theoretical findings are applied to an existing e-commerce shop. Recommendations on improving the profit are also based on the analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Identifikátor:
13060
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: Ing. Růžena Vorlová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAJČNEROVÁ, Kateřina. Zvýšení efektivnosti internetového obchodování. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Projekt optimalizace webových stránek (jako marketingová podpora) pro vyhledávače
Vladimír Mendl -
Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek
Martin Čech -
Efektivnost optimalizace pro fulltextové vyhledávače
Lukáš Brusenbauch -
Tvorba internetových stránek pro penzion a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jiří Fluksa -
Využití responzivního designu pro optimalizaci webových stránek pro mobilní zařízení
David Kolínek -
Tvorba webových stránek pro podnik s využitím WordPress
Lukáš Pilarik -
Návrh a tvorba webových stránek pro fitness trenéra podle agilní metodiky
Martin Lepík