Nové pohl'ady na marketingovú komunikáciu v spoločnosti Microsoft – Bc. Anna Ortančíková
Bc. Anna Ortančíková
Diplomová práce
Nové pohl'ady na marketingovú komunikáciu v spoločnosti Microsoft
New views on marketing communication in Microsoft comapny
Abstract:
Marketing ist eine moderne wissenschaftliche Disziplin mit einer engen Bindung an Praxis. „Dynamisch und variabel!“ Dank dieser Eigenschaften ist Marketing wenig strikt gebunden an Regeln. Marketingkommunikation ist in der letzten Zeit um einige Elemente erweitert worden, die mit großer Begeisterung genutzt werden. Diese Eigenschaften waren Gegenstand meiner Diplomarbeit. Vor allem die Nutzung von …víceAbstract:
Marketing je moderná vedecká disciplína s veľmi úzkou väzbou na praktické využitie. Vďaka tomu, že je marketing málo striktne viazaný pravidlami je veľmi dynamický a variabilný. Marketingová komunikácia sa v poslednom období rozšírila o ďalšie prvky, ktoré sa začínajú využívať vo veľkej obľube. Diplomová práca sa zameriava na využitie nových komunikačných prvkov na konkrétnom príklade a síce, uvedení …víceKlíčová slova
Marketingová komunikácia marketingový mix značka softvér reklama zákazník segment obchodný partner licencia virálny marketing event marketing Windows 7. Marketing-Kommunikation Marketing-Mix Marke Software Werbung Kunde Segmentation Geschäftspartner License Viral-Marketing Event-Marketing Windows 7.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g5gxx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jiří Amler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia v společnosti Microsoft
Anna Ortančíková -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karolína Mrázková -
Marketingový mix firmy ELIM spol. s r. o.
Romana PERMANOVÁ -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar