Bc. Anna Ortančíková

Diplomová práce

Nové pohl'ady na marketingovú komunikáciu v spoločnosti Microsoft

New views on marketing communication in Microsoft comapny
Abstract:
Marketing ist eine moderne wissenschaftliche Disziplin mit einer engen Bindung an Praxis. „Dynamisch und variabel!“ Dank dieser Eigenschaften ist Marketing wenig strikt gebunden an Regeln. Marketingkommunikation ist in der letzten Zeit um einige Elemente erweitert worden, die mit großer Begeisterung genutzt werden. Diese Eigenschaften waren Gegenstand meiner Diplomarbeit. Vor allem die Nutzung von …více
Abstract:
Marketing je moderná vedecká disciplína s veľmi úzkou väzbou na praktické využitie. Vďaka tomu, že je marketing málo striktne viazaný pravidlami je veľmi dynamický a variabilný. Marketingová komunikácia sa v poslednom období rozšírila o ďalšie prvky, ktoré sa začínajú využívať vo veľkej obľube. Diplomová práca sa zameriava na využitie nových komunikačných prvkov na konkrétnom príklade a síce, uvedení …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jiří Amler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance