Rozvoj soběstačnosti klientů s poruchou hybnosti v intenzivní péči – Bc. Michaela Dvořáková
Bc. Michaela Dvořáková
Diplomová práce
Rozvoj soběstačnosti klientů s poruchou hybnosti v intenzivní péči
Development of Selfcare in Clients with Motor Disorders in Intensive Care
Anotace:
Cílem diplomové práce je popsat a analyzovat proces intervence u osob s poruchou hybnosti na intenzivním lůžku se zaměřením na soběstačnost. Zaměřuje se na fungování intenzivní péče, typy a průběh intervence na jednotkách intenzivní péče. Snaží se pochopit problémy soběstačnosti klientů upoutaných na lůžku vzhledem k jejich zdravotnímu stavu a následně v důsledku rozvíjející se polyneuromyopatie, kvůli …víceAbstract:
This diploma thesis aims to describe and analyze the intervention process with ICU clients with motion disorders. The focus is turned on the self-care of the bed-bound clients in relation to their health condition and difficulties resulting from developing polyneuromyopathy which makes the clients quadruparetic. Quantitative research contains four case studies. The data were obtained using interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hhjd7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Specifické přístupy komunikace s pacienty po cévní mozkové příhodě
Tereza Seifertová