Analýza mediální komunikace amerického fotbalu – Dominik Lupták
Dominik Lupták
Diplomová práce
Analýza mediální komunikace amerického fotbalu
Analysis of Media Communication of an American Football
Anotace:
Cílem této diplomové práce je posouzení mediální komunikace National Football League a hledání příčin úspěchu či neúspěchu této komunikace. Teoretická část se zabývá vysvětlováním pojmů spojených se sportovním marketingem a mediální komunikací. Praktická část se soustředí na hledání příčin úspěchu či neúspěchu organizace, analýzu problémů této ligy a mediální krize.Abstract:
The goal of this submitted thesis is to evaluate communication with the media of the National Football League and finding reasons of succes or failure of this communication. The theoretical part focuses on explaining technical terms connected with sport marketing or media communication themes. The practical part focuses on finding reasons of success or failure of this organization, analyzing problems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/138629
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2019
- Vedoucí: Jana Gibarti
- Oponent: Ivana Šuláková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje
Matěj Mach -
Krizová komunikace v SYNOT lize
Marcela Koudelková -
Komunikace společnosti Riot Games směrem k hráčům
Michaela Bačová -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar