Dominik Lupták

Diplomová práce

Analýza mediální komunikace amerického fotbalu

Analysis of Media Communication of an American Football
Anotace:
Cílem této diplomové práce je posouzení mediální komunikace National Football League a hledání příčin úspěchu či neúspěchu této komunikace. Teoretická část se zabývá vysvětlováním pojmů spojených se sportovním marketingem a mediální komunikací. Praktická část se soustředí na hledání příčin úspěchu či neúspěchu organizace, analýzu problémů této ligy a mediální krize.
Abstract:
The goal of this submitted thesis is to evaluate communication with the media of the National Football League and finding reasons of succes or failure of this communication. The theoretical part focuses on explaining technical terms connected with sport marketing or media communication themes. The practical part focuses on finding reasons of success or failure of this organization, analyzing problems …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2019
  • Vedoucí: Jana Gibarti
  • Oponent: Ivana Šuláková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod