Principy a metody mravní výchovy v mateřské škole – Radka Krotká
Radka Krotká
Bakalářská práce
Principy a metody mravní výchovy v mateřské škole
Principles and methods of moral education in kindergarten
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je podrobný popis metod a principů mravní výchovy, které se uplatňují v mateřských školách. V teoretické části jsou uvedena specifika předškolního dítěte, metody mravní výchovy, její zakotvení v kurikulárních předpisech a především úloha mateřské školy při mravní výchově a socializaci dítěte v předškolním věku. Součástí empirického šetření bude rozbor Rámcového vzdělávacího …víceAbstract:
This bachelor thesis describes in detail the methods and principles of moral education that are applied in kindergartens, The specifics of pre-school children, the methods of education in ethics and its place in the curriculum are overviewed in the theoretical part, with a special focus on the role of preschools in moral education and socialization of preschoolers. As a part of the empirical investigation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krotká, Radka. Principy a metody mravní výchovy v mateřské škole. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
VÝTVARNÁ VÝCHOVA V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY (Krkonošská základní a mateřská škola Vítkovice)
Kateřina PŠENIČKOVÁ -
MATEŘSKÁ ŠKOLA V MUZEU, MUZEUM V MATEŘSKÉ ŠKOLE
Božena BOBKOVÁ -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Výchova a vzdělávání bilingvních dětí v rámci mateřských škol na příkladu polské menšiny ve Slezsku
Magdalena Górniaková -
Symptotermální metoda, metoda vědomí plodnosti
Eva Svačinová -
Dvojice, terapeutická metoda manželů Černých: Popis metody, teoretické zakotvení a experimentální administrace.
Karel Černý -
Symptotermální metoda a fyziologický cyklus ženy
Michaela Burkotová -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková