Bc. Terézia Oravcová

Diplomová práce

Marketingový výzkum

Marketing Research
Abstract:
The aim of this diploma thesis is marketing research for OC GALÉRIA LAMAČ, with focus on factors influencing the customer´s decision to purchase in shopping centers. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part consists of two chapters which are referring to the issues of marketing research, types of marketing research and the process of research itself. The practical …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je marketingový výskum pre OC GALÉRIA LAMAČ so zameraním sa na faktory ovplyvňujúce rozhodnutie zákazníkov pre nákup v nákupných centrách. Práca sa skladá z praktickej a teoretickej časti. Teoretická časť pozostáva z dvoch kapitol venujúcich sa problematike marketingového výskumu, členeniu typov marketingového výskumu a samotnému procesu marketingového výskumu. V praktickej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kristýna Böhmová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta