Bc. Terézia Oravcová
Diplomová práce
Marketingový výzkum
Marketing Research
Abstract:
The aim of this diploma thesis is marketing research for OC GALÉRIA LAMAČ, with focus on factors influencing the customer´s decision to purchase in shopping centers. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part consists of two chapters which are referring to the issues of marketing research, types of marketing research and the process of research itself. The practical …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je marketingový výskum pre OC GALÉRIA LAMAČ so zameraním sa na faktory ovplyvňujúce rozhodnutie zákazníkov pre nákup v nákupných centrách. Práca sa skladá z praktickej a teoretickej časti. Teoretická časť pozostáva z dvoch kapitol venujúcich sa problematike marketingového výskumu, členeniu typov marketingového výskumu a samotnému procesu marketingového výskumu. V praktickej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lop30/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kristýna Böhmová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa v gastronómii
Claudia Homolová -
Factors Influencing Food Choice Among Young Generation (comparison of Czechia and Russia in a case of food shopping)
Aleksei Rinchinov -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Marketingový výzkum v procesu vývoje produktu
Juraj Zamborský -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Optimizing of Suppliers Selection Process
Katarína HLATKÁ -
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko