Využití nástrojů in-store marketingu v maloobchodě – Bc. Lenka HIKISCHOVÁ
Bc. Lenka HIKISCHOVÁ
Diplomová práce
Využití nástrojů in-store marketingu v maloobchodě
The usage of in-store marketing tools in retail
Anotace:
Předložená diplomová práce má za cíl zjistit využití nástrojů in-store marketingu v maloobchodech. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je zaměřena pozornost na vysvětlení základních pojmů týkajících se dané problematiky a dále jsou zde podrobněji popsány jednotlivé nástroje in-store komunikace. Mezi nástroje in-store komunikace jsou pro účely této diplomové …víceAbstract:
The aim of the submitted thesis is to find out the extent of utilization of in-store marketing tools in retail. It is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the explanation of the basic terms relevant to the given problems which is followed by a detailed description of the particular in-store communication tools. Among those included for the purpose of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HIKISCHOVÁ, Lenka. Využití nástrojů in-store marketingu v maloobchodě. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
MODERNÍ INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ SE ZAMĚŘENÍM NA eGovernment A CZECH POINT
Martin Mecnarowski -
Role a přínosy elektronických kontaktních míst Czech POINT v systému eGovernment ČR
Jaroslava Fůsová -
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
Grace Edward Mbwiga -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
Dorota Cikánová -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
In-store rádio Bistrotéky Valachy
Lenka Trávníčková